Projekt „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
8 lipca 2019

W związku z planowaną zmianą Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej poniżej zamieszczamy projekt „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”, który obowiązywał będzie od 1 stycznia 2020 roku.

Proponowane zmiany są wynikiem licznych wniosków mieszkańców o zwiększenie częstotliwości odbioru metali i tworzyw sztucznych, oraz racjonalizacji częstotliwości odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych. Pozostałe zmiany wynikają z uchwały podjętej przez Radę Miasta Lubartów w sprawie wystąpienia Miasta Lubartów ze Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-07-08
Data publikacji:2019-07-08
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Magdalena Szumiec
Liczba odwiedzin:782